Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1257 ggr
zander
2012-04-14 09:13

Om inlägg

Den 5 april öppnade jag mitt inlägg "Bohuslän" o skrev lite i det. När det sen flyttades till kategori  "Fartyg" hamnade det  på sida 3 i "Äldre inlägg". Ska det inte va så att det sorteras efter datum. Det borde ju hamna nå´n stans på sid.1 i "Fartyg" så att det inte uppfattas som något inaktuellt.

Har jag missat nå´t  ?

Annons:
ElLobo
2012-04-14 09:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Alla trådar sorteras efter senaste gjorda kommentar - en ny kommentar gör att tråden hamnar överst.

Del 1 av Bohuslän har sista kommentaren 10116, varför den tråddelen hamnar långt ned. Del 2 har senaste kommentaren 120405 varför denna just nu ligger näst högst bland fartyg (se bild).

Men… man måste observera att det finns två "avdelningar" på sajten, en med inlägg och en med artiklar. Inlägg kan skrivas av alla medlemmar på iFokus, och där ligger del 1. Del 2 ligger bland artiklar. Artiklar kan bara startas av Sajtvärd och Medarbetare. Fördelen med artiklar är att dessa visas på förstasidan på sajten och kan placeras som någon av de tre huvudartiklarna och därigenom få lite extra uppmärksamhet.

Upp till toppen
Annons: