Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 2020 ggr
[Orso]
1/8/12, 6:54 PM

Jag börjar bli less på ifokus

inte innehållet utan att iFokus inte funkar med Opera som webbläsare.

När jag ska svara på ett inlägg så går det inte utan jag måste backa tillbaks och uppdatera sidan och då loggas jag ut. Sen får jag logga in igen och skriva svaret på nytt och skicka.

När detta händer så är det 50% chans att jag orkar svara igen. Nu börjar jag bli så less att jag ibland inte ens orkar försöka svara överhuvudtaget.

Annons:
Lamina
1/8/12, 6:55 PM
#1

Om du vet att det krånglar, varför tar du inte som vana att kopiera inlägget innan du försöker skicka..? Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Orso]
1/8/12, 7:05 PM
#2

Det är så jag gör men att behöva backa tillbaks och logga in igen gör det inte mindre irriterande

Vilket hände nu också. När jag då loggat in så finns inte knapparna  med textformatering och smileys ovanför textrutan utan dom kommer fram om jag uppdaterar en gång till

Nu gick det inte att posta det här så jag loggar in en tredje gångSkrikandes

StefanW
1/8/12, 7:09 PM
#3

#0, 2 Har lagt in ditt påpekande inne på support. Vi får se vad det kommer för svar.

Stefan - Modellbyggare

bosnafly
1/8/12, 7:09 PM
#4

Jag använder Google och kan inte klistra in nåt ex en länk..

Sani

www.bosnafly.n.nu

ElLobo
1/8/12, 7:16 PM
#5

Jag använder Chrome och det fungerar hur bra som helst - text, länkar, bilder m m.

bosnafly
1/8/12, 7:22 PM
#6

#5

Varje gång jag ska lägga in en länk så kommer det upp en ruta som säger att min webbläsare stöder inte text formatet….

www.bosnafly.n.nu

Annons:
ElLobo
1/8/12, 7:32 PM
#7

#6: Skicka PM om hur du gör, så ska vi försöka reda ut det där.

medde
1/8/12, 9:13 PM
#8

En dag slutade utan jag gjort ändringar slutade mitt IE att fungera, får enbart virusvarningar och allt bara stänger ned.. Har lagt in Crome men eftersom jag inte är hemma på det så är det enbart jobbigt. Då jag med Crome kan inte kopiera,klistra. Så jag hoppas som en jojjo runt då jag är ute på andra sidor använder jag IE som då fungerar perfekt. För då jag ska in på iFokus måste över till Crome.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

WildeSau
1/8/12, 9:20 PM
#9

Tyvärr är det så att det blivit rena lekstugan här. Medaljer och guldpengar är viktigare än funktionaliteten :-/ Jag som ofta använder mobilversionen ser ingen direkt ljusning…. Det går inte att backa tillbaka ett steg från ett läst inlägg utan att nästa inlägg måste laddas in två gånger. Endast de 15 första inläggen visas. Finns inte möjlighet att gå till nästa sida…. Felen är gamla och rapporterade men inget händer pga allt sker på fritidsbasis. dethärbörjarsugaordentligt.ifokus.se :-(


Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Gunlog
1/9/12, 12:58 AM
#10

medde: Du kanske redan kan det, men jag ritar och berättar ändå. Om du ska kopiera text så ska du hålla ner Ctrl-knappen och trycka på C-tangenten. Ska du klippa ut gör du likadant med X-tangenten. För att klistra in använder du V-tangenten. Ska du kopiera en bild och t.ex klistra in här: högerklicka på bilden och välj "kopiera bild". Sedan går du in här (eller vart du vill lägga den) och högerklickar direkt i inläggsrutan där du vill ha bilden. Där väljer du "infoga/redigera bild". Det tog ett tag innan jag kopplade detta. Jag var också helt vilse i pannkakan när jag gick över till Google Chrome.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

starhawk
1/9/12, 8:23 AM
#11

Jag använder Chrome som fungerar utmärkt på iFokus, men jag har fortfarande kvar IE eftersom Chrome inte fungerar med företagets verksamhetssystem så det är ju bara så att man använder den webbläsare som fungerar

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

bosnafly
1/9/12, 7:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Sån medellande får jag upp när jag ska klistra in en länk..Förr gick det bara att klistra in men inte nu längre.

Sani

www.bosnafly.n.nu

medde
1/9/12, 7:23 PM
#13

Tack för eran hjälp, men jag vet hur man klsitrar via tangentbordet. Men det gör inte min data tydligen, då det inte riktigt fungerar varje gång uat lite då och då. Jag har haft EI i många år och vill inte byta, visst crome verkar bra. Men är ett vanedjur av desslike.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Gunlog
1/9/12, 7:38 PM
#14

bosnafly, så får jag när jag försöker klistra in en bild via Ctrl + V.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

StefanW
1/9/12, 10:23 PM
#15

Ett svar har kommit……

Avatar för Erik 2012-01-09 20:10 #1 skrivet av Erik

Måste ge ett lite undanglidande svar här: Vi kommer jobba en hel med optimeringar och omstruktureringar framöver, och det är inte alls orimligt att hoppas att det kommer hjälpa Operaanvändare.

Det sagt så måste vi prioritera ganska hårt på utvecklingssidan, så vi kommer sannolikt inte att titta på Opera specifikt. Eftersom det är en så ovanlig webbläsare kommer vi istället prioritera de relativt lättillgängliga optimeringar och förbättringar vi kan göra för flertalet av våra användare.

-- erik

Stefan - Modellbyggare

Upp till toppen
Annons: