Annons:
Etikettallmänt
Läst 1086 ggr
dinominhobby.se
6/25/16, 12:54 PM

Sommarnytt!!

Hej!

Det har hänt lite grann här,ex nu finns Klarna Checkout tillgänglig.

Fördelen med Klarna är flera bla, ingen faktura avgift, Klarna konto,sen har de inte lika höga krav som Payson.

Payson/Swish/Paypal/Förskottsbetalning finns kvar och då ska ni välja Övriga betalsätt!!

Sen kommer erbjudande som jag brukade ha med förskottsbetalning att försvinna för nu finns det en ruta där man kan knappa in en kod vid eventuellt erbjudande som jag skickar till er via email/facebook vid ev erbjudanden.

Vi testar för första gången from ikväll och juni ut.

Skriv in "test" så ska det funka.

15% rea vid köp över 300kr.

Lite annat som är på gång är bla Albion Alloys slip produkter som kommer i veckan även vattenbaserade spackel Perfect Plastic Putty och även en stor påfyllning av super lim.

Ultimates produkter är på gång vet ej exakt daum när de ska komma men räkna med några veckor iaf.

På modellfronten så kommer det in lite plan i 1/48 lite längre framöver och  har du modeller du vill byta in/sälja så tveka inte att kontakta mig!

Ska du till GGG mässa den 2 juli och vill ha leveransen dit så är du välkommen att göra så med,

Butiken kommer att ha stängt några veckor i sommar men jag kommer att vara i närheten så är du i närheten, kontakta mig bara, kan jag så öppnar jag mer än gärna.

Kupongkoden är test

Tappa inte bort kupongkoden, spara koden på ett säkert ställe så du kan dra nytta av detta specialerbjudande.

när du besöker http://www.dinominhobby.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: