Annons:
Etikettallmänt
Läst 1702 ggr
[Roftic]
1/27/15, 9:51 PM

Leveranstider Hannants?

Tjena alla byggare där ute! Beställde för första gången hos Hannants för exakt en vecka sen o undrar hur lång tid det brukar ta att få hem grejjorna från de? Äre nån som nyligen har beställt från de o kan berätta lite om sin erfarenhet?

Annons:
robban64
1/27/15, 9:58 PM
#1

Dom brukar vara hyfsat snabba.Beställde senast den 23 Januari.Leveras igår.

3 dagar,visserligen bara dekaler och en målningsmask.

[Roftic]
1/27/15, 10:00 PM
#2

Hmm konstigt i såna fall. Beställde två modeller o ett stycke målningsmask den tjugonde. Håller tummarna för att den kommer imorn eller så får slänga iväg ett mejl till dom.

robban64
1/27/15, 10:02 PM
#3

Nu var detta rekordsnabbt för mig. Har ibland fått vänta runt en vecka.

kifobefa
1/27/15, 10:02 PM
#4

Hej, min erfarenhet är att det brukar 1-2 veckor att få paket från Hannant´s. Har alltid känt att servicen varit bra, alltid välpackat. Väljer man det billigaste fraktalternativet  vilket väl dom flesta gör så tar det någon dag extra. Jag beställde lite prylar förra måndagen och väntar in leveransen nu i slutet på veckan. 

mvh Berndt

Anmark
1/27/15, 10:11 PM
#5

Sist jag handlade var i månadsskiftet december/januari och det tog om jag inte minns helt fel 5 arbetsdagar. Jag har dock också haft leveranser som tagit upp emot 2 veckor innan leverans.

denstore
1/27/15, 10:18 PM
#6

Mellan en och två veckor är nog det normala. Paket tar alltid mer tid än dekaler och liknande, som brukar komma på under en vecka.

Annons:
Magnuzk
1/27/15, 11:23 PM
#7

Jag har samma erfarenhet som de övriga. Vissa saker har tagit längre än en vecka, andra har kommit inom några dagar. Bla lite större paket med modeller har tagit lite längre tid, kanske två-tre veckor, men jag har inte väntat länge på godsaker från Hannants.

[Roftic]
1/28/15, 3:34 PM
#8

Tack för alla svar! Antar att jag får förvänta mig att paketet kommer förns om några dar.

Upp till toppen
Annons: